Publicaties / Sectoren

De toekomst is al begonnen - Verslag htno-tweedaagse 2018

De Klimaatagenda, het Bouw en Techniek Innovatiecentrum, Zorgpact. De maatschappelijke opgaven vragen om innovatieve techniek en technici. Niet toevallig dus, dat de maatschappelijke opgaven volop terugkwamen tijdens de htno-tweedaagse 2018.

Zo’n 40 leden uit het htno-netwerk, plus een aantal vertegenwoordigers uit het werkveld, ingenieursvereniging KIVI en de techniekpromotieplatforms, bezochten op 7 en 8 juni 2018 de htno-tweedaagse in conferentiecentrum De Ruwenberg in St. Michielsgestel.

Dit verslag geeft een impressie van de bijeenkomst. Na de zomer verschijnt een speciale nieuwsbrief met verdiepende artikelen over de verschillende onderwerpen die aan de orde zijn geweest, met daarbij een uitnodiging tot deelname aan vervolgactiviteiten, want die gaan er zeker komen!

Lees hier het volledige verslag.