Finalisten

Hbo’ers werken vaak al tijdens hun studie aan allerlei inspirerende projecten en initiatieven. Projecten die soms ook een waardevolle impact hebben op onze samenleving. Om dat te laten zien, organiseren we de verkiezing ‘Hbo Held 2022’. Elke hogeschool kon daarvoor een student nomineren en inmiddels zijn de finalisten bekend: Imrane Aboulhadi, Thom van Os en Nick den Bol & Lisa Heyman.

Imrane Aboulhadi
tweedejaars Sportkunde en Management, Hogeschool Inholland

De verleidingen van de straat liggen altijd op de loer. Maar Imrane Aboulhadi van Hogeschool Inholland weet jongeren in zijn geliefde Amsterdamse wijk Osdorp te raken om hun dromen na te jagen. Met veel positiviteit brengt hij ze letterlijk en figuurlijk in beweging. Lees verder

Thom van Os