Publicaties / Thema's

Nationaal Groeifonds - Deelname hogescholen binnen de Pijler Onderzoek, ontwikkeling en innovatie

Hogescholen zijn actief in verschillende toegekende projecten. Zo werken meerdere hogescholen samen binnen het Groeifondsproject ‘Biotech Booster’. Biotech Booster is een unieke publiek-private coalitie die bestaat uit de Universiteiten van Nederland, de Nederlandse Federatie van Universitair Medische Centra, de Vereniging Hogescholen, onderzoeksinstituut TNO, HollandBIO als belangenvereniging voor de Nederlandse biotech sector en toonaangevende biotechnologiebedrijven DSM en Janssen. De gezamenlijke ambitie is om van Nederland een wereldwijde hotspot in de biotechnologie te maken door de ontbrekende schakel in de valorisatieketen te vormen.

Zie ook: Themapagina Nationaal Groeifonds op deze website.