Bijeenkomst

Werkbijeenkomst LLO-Katalysator

LLO (Leven Lang Ontwikkelen) Katalysator organiseert een werkbijeenkomst op 17 maart van 09.30 uur tot 15.30 uur in Woerden. Dat is de tweede in een serie van meerdere bijeenkomsten die LLO-Katalysator verzorgt in de voorbereidende fase van het programma.

Contouren bouwstenen
Tijdens deze werkbijeenkomst vertellen we alvast meer over de contouren van de bouwstenen 'Stimuleren van LLO-oplossingen voor transities' en 'Professionaliseren van onderwijsaanbieders voor LLO'. We geven aan wat de kaders van de beoordelingscriteria worden, bieden een handreiking voor het schrijven van aanvragen, en geven meer informatie over het aanvraagproces. Daarnaast bieden we workshops aan waarbij we focussen op inhoud, netwerken en ruimte geven om expertise te delen en elkaar te inspireren.

Voor LLO-projectleiders én -partners
Deze bijeenkomst is bedoeld voor LLO-projectleiders binnen het onderwijs, maar belangrijke regionale LLO-partners zijn ook van harte welkom! Denk aan je eerstelijns contacten/stakeholders in de regio waarmee je al in gesprek bent om samen te werken op het vraagstuk ‘energie transitie’ en waarmee je samen zou kunnen werken in een Regio Transitie Deal.

We hebben ruimte voor 175 deelnemers, dus meld je aan en reserveer jouw plek.

LLO-KatalysatorOver LLO Katalysator
De LLO-Katalysator is een initiatief van de MBO Raad, Vereniging Hogescholen en de Universiteiten Nederland. Het is een meerjarig programma waarmee onderwijsinstellingen een stevige impuls geven aan LLO, zowel landelijk als in de regio’s. Het doel van de LLO-Katalysator is om organisaties en professionals continu te laten aansluiten op een snel veranderende samenleving en arbeidsmarkt. In 2023 gaat de LLO-Katalysator officieel van start met een pilot in de energie- en grondstoffentransitie.

Nieuwsbrief LLO-Katalysator
Wil jij op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen van de LLO-Katalysator? Meld je dan aan voor de maandelijkse nieuwsbrief!

Zie ook
Goedkeuring groeifondsaanvraag LLO-Katalysator grote stap in Leven Lang Ontwikkelen - 14 april 2022