Bijeenkomst

Werkbijeenkomst LLO-Katalysator: schrijven van een aanvraag

Op 23 juni en op 7 juli organiseert de LLO-Katalysator een werkbijeenkomst voor LLO-initiatiefnemers (mbo, hbo en wo) gericht op het schrijven van de aanvragen voor bouwsteen 2 en 3. Deze sessies zijn identiek: je kunt ervoor kiezen om ofwel de ene, ofwel de andere sessie bij te wonen. De inhoud van deze sessie volgt op de tweede werkbijeenkomst die we op 17 maart hebben georganiseerd.  De locatie is de MBO Raad in Woerden.

Tijdens deze bijeenkomst geven we graag aan 1 of 2 deelnemers per initiatief een update vanuit de LLO-Katalysator en verkennen we hoe we als onderwijs- en kennisinstellingen antwoord kunnen geven op vraagstukken uit energie- en grondstoffentransitie. Verder besteden we aandacht aan het slim combineren van LLO-Katalysator-aanvragen met andere groeifondsaanvragen. Ook is er ruimte om te netwerken en kennis te delen.

Het middagprogramma gaan we facultatief inrichten. Daarin is ruimte om samen aan de slag te gaan met de aanvraag voor de LLO-Katalysator; zowel bouwsteen 2 als bouwsteen 3.

Reserveer een van deze data vast in je agenda! Meer informatie en de mogelijkheid tot inschrijven, volgen snel op de website van de LLO-Katalysator.

Voor geïnteresseerden die de werkbijeenkomst op 17 maart gemist hebben, organiseren we op korte termijn een informatieve Webinar. Ook hierover volgt binnenkort meer informatie op de website.