Bijeenkomst

SIA-congres 2022

Het SIA-congres is op 17 november in Leiden waar we aansluiten bij Leiden European City of Science 2022. We organiseren met medewerking van Hogeschool Leiden een dag vol verrassende ontmoetingen, in de Stadsgehoorzaal en op locaties in de stad. Een congres geheel in het teken van praktijkgericht onderzoek. Houd deze pagina in de gaten voor updates en save the date!

Thema
De wereld van morgen beter maken. Daar werken onderzoekers uit het praktijkgericht onderzoek elke dag aan. Samen met mensen uit de praktijk. Wat we met elkaar kunnen doen om dat verschil nóg zichtbaarder te maken, het nog beter te monitoren en tot nog relevantere resultaten te komen, dat is het thema van het SIA-congres 2022: het congres voor verschilmakers.

Inhoud
Naast sprekers als Merlijn Twaalfhoven zijn er deelsessies over allerlei onderwerpen zoals een escape room over open science, nieuwe beleidsmatige ontwikkelingen als het Groeifonds, Learning Communities, samenwerkingsverbanden binnen het onderzoek en onderzoeksmethoden. Aan het congres werken veel lectoren (docent-)onderzoekers en medewerkers van hogescholen mee, maar ook collega's van andere onderdelen van NWO en organisaties als de Vereniging Hogescholen.

Doelgroepen
Dagvoorzitter op het SIA-congres is Eveline van Rijswijk. Het SIA-congres is dé ontmoetingsplek voor alle betrokkenen bij en geïnteresseerden in praktijkgericht onderzoek van hogescholen. Ruim 500 mensen komen (online) bij elkaar om kennis te delen, nieuwe ontwikkelingen te volgen en te discussiëren over praktijkgericht onderzoek.

Na 2 digitale congressen op rij zijn we blij je dit jaar weer live te mogen ontmoeten! Toch liever thuis? Een aantal onderdelen van het congres is online te volgen of luister de hele dag naar de speciale radio-uitzending.

Naar het inschrijfformulier

Heb je een vraag over het congres? Neem dan contact op met:

Marianne Kroon
Communicatieadviseur