Bijeenkomst

Driedaagse basistraining voor leden van examencommissies 2024

De Vereniging Hogescholen organiseert in 2024 driemaal een basistraining voor leden van examencommissies van hogescholen. Centraal staan de onderwerpen: Juridische deskundigheidsbevordering (door Philip Coté), Toetsdeskundigheid (door Bart Roosenboom), en Dilemmatraining (door Frans de Vijlder).

Data en adressen
De eerste training vindt plaats op 15 en 16 januari 2024 bij Congrescentrum Mennorode in Elspeet (start 15.00 uur en tot 17.00 uur op de tweede dag) en
26 februari bij Cursus- en vergadercentrum Domstad in Utrecht (hele dag).

De tweede training op 22 en 23 april 2024 bij Congrescentrum Mennorode in Elspeet (start 15.00 uur en tot 17.00 uur op de tweede dag) en 3 juni bij Cursus- en vergadercentrum Domstad in Utrecht (hele dag).

De derde training vindt plaats op 23 en 24 september 2024 bij Congrescentrum Mennorode in Elspeet (start 15.00 uur en tot 17.00 uur op de tweede dag) en
4 november bij Cursus- en vergadercentrum Domstad in Utrecht (hele dag).

Aanmelden en kosten
Deze training is uitsluitend toegankelijk voor leden van de Vereniging Hogescholen. De kosten van deze driedaagse training bedragen € 850,=; (inclusief overnachting en catering, het is een verenigingsactiviteit dus hoeven we geen btw in rekening te brengen). Er zijn 45 plaatsen per training beschikbaar.

Aanmeldlink: 15, 16 januari en 26 februari
De training op 22, 23 april en 3 juni is vol
Aanmeldlink: 23, 24 september en 4 november is vol

Bestellen handreiking examencommissies