Bijeenkomst

HBO Fietstocht 2023

Vrijdag 25 augustus vindt de 19e editie van de HBO Fietstocht plaats: dé sportieve netwerkdag voor iedereen die werkzaam is in het hbo. Ben je erbij? De keuze is helemaal aan jou. Een rustige fietstoer afleggen of juist samen sportieve grenzen verkennen en banden smeden in een razendsnel peloton? Het kan allemaal. Kies zelf een passende route, van 50 tot 120 kilometer.

Avans Hogeschool is dit jaar de organisator. Dat betekent: een mooie tocht door de Brabantse landschappen met als begin- en eindpunt 's-Hertogenbosch en met stops op Avanslocaties in Breda of Tilburg. Afhankelijk van de route die je aflegt. “De HBO Fietstocht is een geweldige gelegenheid om heerlijk in de natuur te fietsen en om elkaar voor de start van het nieuwe studiejaar weer te zien. En de echte fanatici kunnen kroontjes verdienen met hun Strava-app. Het kan allemaal tijdens de fietstocht, die bovendien bijdraagt aan ons vitaliteitsbeleid”, aldus Jacomine Ravensbergen, vicevoorzitter van het College van Bestuur.

Aanmelden

Iedereen die werkt in het hbo kan meefietsen. Deel deze uitnodiging dus vooral met je collega's van andere hogescholen! Tandem? Racefiets? E-bike? Toerfiets? Geen probleem! Kijk voor meer informatie op de website en meld je aan.

Veel fietsplezier!

Organisatie HBO Fietstocht