Bijeenkomst

Afsluitend congres project Je Ogen Uitkijken

Het netwerk Toetsbekwaamheid h(b)o zal op 13 oktober 2022 onder andere de belangrijkste uitkomsten vanuit het project Je Ogen Uitkijken presenteren. Ook is het een dag waarin de toetsbekwaamheid van (h(b)o)-docenten en het netwerk Toetsbekwaamheid  volop in de schijnwerpers zullen staan!

We verwelkomen deze dag enkele bijzondere gastsprekers, onder wie Maurice Limmen, voorzitter van de Vereniging Hogescholen, Desirée Joosten – ten Brinke, hoogleraar leren van volwassenen aan de Universiteit Utrecht en Jan Anthonie Bruijn, voorzitter van de Eerste Kamer en voorzitter van de expertgroep Vreemde Ogen Dwingen.

Uitnodiging
Op dit moment is de organisatie volop bezig met de voorbereidingen voor het congres maar noteer alvast de datum in je agenda. De officiële uitnodiging met onder andere informatie over het programma en de mogelijkheid om je aan te melden volgt binnenkort op deze website. Op die website en socials zal de organisatie af en toe een tipje van de sluier oplichten.

Maximaal 200 deelnemers
Let op: Er is op deze dag slechts plaats voor 200 deelnemers. Wil je verzekerd zijn van een plekje? Meld je dan vanaf nu aan middels de vooraanmelding.

Zelf een bijdrage leveren in de (digitale) Week van Toetsbekwaamheid?
Ben je – in welke vorm dan ook – bezig met het onderwerp toetsbekwaamheid, en zou je graag een workshop  verzorgen tijdens de digitale week van Toetsbekwaamheid die in aanloop naar het congres op 10, 11 en 12 oktober plaatsvindt? Laat het ons dan vooral weten en we kijken samen wat er mogelijk is! Stuur een mail naar info@toetsbekwaamheid.nl