Profiel

Nawien Nash

Nawien Nash is beleidsmedewerker/trainee bij de Vereniging Hogescholen.

Gedurende twee jaar gaat Nawien Nash bij vier verschillende beleidsteams van de Vereniging Hogescholen aan de slag om alle facetten van het werk te leren kennen, waaronder beleid en strategie, netwerken, belangenbehartiging en lobby.

Team Onderzoek
Nawien gaat als eerste aan de slag bij Team Onderzoek. Daar zal hij op het dossier Valorisatie en Impact onder andere meewerken aan de organisatie van de jaarlijkse Impact Conferentie 2024, het meten van doorwerking en impact, en het faciliteren van samenwerking van hogescholen in de regio.

Opleiding Beleidsadviseur
Naast deze werkzaamheden volgt Nawien het opleidingstraject bestuurlijke advisering en bestuurskundig management. Deze cursus is gericht op het ontwikkelen van vaardigheden om strategisch en bestuurlijk effectief te kunnen adviseren, netwerken, en het kunnen analyseren van een politiek-bestuurlijke context in de praktijk.