Kennisbank / Bijeenkomsten

Sponsoring jaarcongres Vereniging Hogescholen 2016

Op donderdag 21 april 2016  vindt - voor de twaalfde keer - het jaarcongres van de Vereniging Hogescholen plaats. Het congres wordt deze keer in Rotterdam georganiseerd, in het WTC, een locatie die mooi aansluit bij het internationale thema van dit jaar: Grenze(n)loos opleiden. Diversiteit en mondialisering in het hbo.

Ook dit jaar bestaat weer de mogelijkheid om door middel van sponsoring uw naamsbekendheid te vergroten of uw projecten of producten onder de aandacht te brengen tijdens het jaarcongres van de Vereniging Hogescholen. U vindt hier diverse sponsormogelijkheden, o.a. een stand op de informatiemarkt. Mocht u zelf een voorstel hebben, dan kunt u daarover met het congresbureau contact opnemen. Het voordeel van het WTC is dat alle activiteiten zich op één en dezelfde etage (parterre) afspelen, rond het cateringplein met de informatiemarkt, zodat alle sponsoren van de aanloop van deelnemers verzekerd zijn.