Voor FastSwitchers

“Op een dag weet je dat het tijd is voor een nieuw loopbaanperspectief.”

Heb je al eerder een hbo diploma gehaald en neem je ook nog flink wat werkervaring mee? En ben je gemotiveerd om een overstap te maken naar een andere sector? Kies dan voor FastSwitch hbo omscholing bij één van de publieke hogescholen in Nederland.

Na je aanmelding, volgt meteen een gesprek met zowel de opleider als je (potentiële) nieuwe werkgever. Voordat je echt begint, krijg je eerst nog de ruimte om je te oriënteren in het nieuwe werkveld en te laten zien wat je kan. Als alle partijen positief zijn, ontvang je een arbeidscontract en een persoonlijk leerprogramma. We waarderen alle kennis en ervaring die je al eerder hebt opgedaan, dus je omscholing focust alleen op wat nog nodig is om snel startbekwaam te zijn in je nieuwe baan. En hoe meer jij in huis hebt, hoe meer je in je opleiding kunt versnellen. Bovendien word je gedurende het hele traject goed begeleid door zowel de opleider als je nieuwe werkgever. Je kunt doorleren tot erkende certificaten en diploma’s. En een mooie bijvangst is natuurlijk dat je zowel tijdens je opleiding als op je nieuwe werkplek een heel nieuw, levendig netwerk opbouwt en dat je zult merken dat er weer veel nieuwe deuren voor je open gaan.