Bijeenkomst

Training leden examencommissies hogescholen 8 en 9 oktober en 7 december 2020

Vergadering   rechthoek

De Vereniging Hogescholen organiseert in het najaar van 2020 de hooggewaardeerde training voor leden van examencommissies van hogescholen. Centraal staan de onderwerpen juridische deskundigheidsbevordering (door Philip Coté), toetsdeskundigheid (door Evelyn van de Veen), en dilemmatraining (door Frans de Vijlder).

Data en adressen
De training vindt plaats op donderdag en vrijdag 8 en 9 oktober 2020  (start: donderdag 15.00 uur en eindigt op vrijdag om 17.00 uur, inclusief overnachting in 1-persoonskamer), en op maandag 7 december 2020 (van 10.00 - 16.00 uur). De eerste twee dagen van de training vinden plaats in Hotel & Congrescentrum Mennorode, Apeldoornseweg 185, 8075 RJ Elspeet. De derde trainingsdag is in Congres- en Vergadercentrum Domstad in Utrecht.

Aanmelden en deelnamekosten
Deze training is uitsluitend voor de leden van de Vereniging Hogescholen. De kosten van deze driedaagse training bedragen € 790,-. De aanmeldingen worden behandeld in volgorde van binnenkomst. Eventueel wordt een wachtlijst gehanteerd. Maar wacht niet te lang, want vol = vol!

Via deze link kunt u zich aanmelden voor de training. Voor vragen kunt u contact opnemen met evenementen@vh.nl