Bijeenkomst

Training leden examencommissies hogescholen 4 en 5 oktober en 13 december 2021

De Vereniging Hogescholen organiseert in het najaar van 2021 de hooggewaardeerde training voor leden van examencommissies van hogescholen. Centraal staan de onderwerpen juridische deskundigheidsbevordering (door Philip Coté), toetsdeskundigheid (door Dominique Sluijsmans), en dilemmatraining (door Frans de Vijlder).

Data en adressen
De training vindt plaats op maandag en dinsdag 4 en 5 oktober 2021  (start: maandag 15.00 uur en eindigt op dinsdag om 17.00 uur, inclusief overnachting in 1-persoonskamer), en op maandag 13 december 2021. De eerste twee dagen van de training vinden plaats in Hotel & Congrescentrum Mennorode, Apeldoornseweg 185, 8075 RJ Elspeet. De derde trainingsdag is in Congres- en Vergadercentrum Domstad in Utrecht.

Aanmelden en deelnamekosten
Deze training is uitsluitend voor de leden van de Vereniging Hogescholen. De kosten van deze driedaagse training bedragen € 790,-. De aanmeldingen worden behandeld in volgorde van binnenkomst. Eventueel wordt een wachtlijst gehanteerd. Maar wacht niet te lang, want vol = vol!

U kunt zich via deze link aanmelden.

Voor vragen kunt u contact opnemen met evenementen@vh.nl