Bijeenkomst

Training leden examencommissies hogescholen 4 en 5 maart en 17 mei 2021

De Vereniging Hogescholen organiseert in het voorjaar van 2021 de hooggewaardeerde training voor leden van examencommissies van hogescholen. Centraal staan de onderwerpen juridische deskundigheidsbevordering (door Philip Coté), toetsdeskundigheid (door Dominique Sluijsmans), en dilemmatraining (door Frans de Vijlder).

Data en adressen
De training vindt plaats op donderdag en vrijdag 4 en 5 maart 2021  (start: donderdag 15.00 uur en eindigt op vrijdag om 17.00 uur, inclusief overnachting in 1-persoonskamer), en op maandag 17 mei 2021. De eerste twee dagen van de training vinden plaats in Hotel & Congrescentrum Mennorode, Apeldoornseweg 185, 8075 RJ Elspeet. De derde trainingsdag is in Congres- en Vergadercentrum Domstad in Utrecht.

Aanmelden en deelnamekosten
Deze training is uitsluitend voor de leden van de Vereniging Hogescholen. De kosten van deze driedaagse training bedragen € 790,-. De aanmeldingen worden behandeld in volgorde van binnenkomst. Eventueel wordt een wachtlijst gehanteerd. Maar wacht niet te lang, want vol = vol!

U kunt zich via deze link aanmelden.

Voor vragen kunt u contact opnemen met evenementen@vh.nl