Bijeenkomst

Training leden examencommissies hogescholen 14 en 15 maart en 20 mei 2019

Vergadering   rechthoek

De Vereniging Hogescholen organiseert in het voorjaar van 2019 de hooggewaardeerde training voor leden van examencommissies van hogescholen. Centraal staan de onderwerpen juridische deskundigheidsbevordering (door Philip Coté), toetsdeskundigheid (door Kim Dirkx), en dilemmatraining (door Frans de Vijlder).

Data en adressen
De training vindt plaats op donderdag en vrijdag 14 en 15 maart 2019  (start: donderdag 15.00 uur tot 17.00 uur op vrijdag, inclusief overnachting in 1-persoonskamer), en op maandag 20 mei 2019 (van 10.00 - 16.00 uur). De eerste twee dagen van de training vinden plaats in Hotel & Congrescentrum Mennorode, Apeldoornseweg 185, 8075 RJ Elspeet. De derde trainingsdag is in Congres- en Vergadercentrum Domstad in Utrecht.

Deelnamekosten
Deze training is uitsluitend voor de leden van de Vereniging Hogescholen. De kosten van deze driedaagse training bedragen € 790,-. De aanmeldingen worden behandeld in volgorde van binnenkomst. Eventueel wordt een wachtlijst gehanteerd. Maar wacht niet te lang, want vol = vol!

Via deze link kunt u zich inschrijven.