Bijeenkomst

Training leden examencommissies 14 en 15 maart, en 9 mei 2022

De Vereniging Hogescholen organiseert in het voorjaar van 2022 de training voor leden van examencommissies van hogescholen. Centraal staan de onderwerpen juridische deskundigheidsbevordering (door Philip Coté), toetsdeskundigheid (door Dominique Sluijsmans), en dilemmatraining (door Frans de Vijlder).

Data en adressen
De training vindt plaats op maandag en dinsdag 14 en 15 maart 2022 (start: maandag 15.00 uur en eindigt op dinsdag om 17.00 uur, inclusief overnachting en catering), en op maandag 9 mei 2022. De eerste twee dagen van de training vinden plaats in Hotel & Congrescentrum Mennorode, Apeldoornseweg 185, 8075 RJ Elspeet. De derde trainingsdag is in Congres- en Vergadercentrum Domstad in Utrecht.

Aanmelden en deelnamekosten
Deze training is uitsluitend voor de leden van de Vereniging Hogescholen. De kosten van deze driedaagse training bedragen € 790,-. Aanmeldingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst. Eventueel wordt een wachtlijst gehanteerd. Maar wacht niet te lang, want vol = vol!

Deze bijeenkomst is momenteel volgeboekt. als u op de wachtlijst geplaatst wilt worden, kunt u een verzoek sturen aan evenementen@vh.nl. Hier kunt u ook terecht met vragen omtrent de training.

Bestellen handreiking examencommissies
De Vereniging Hogescholen heeft de handreiking examencommissies uit 2015 vernieuwd. De handreiking helpt hogescholen bij het sterker neerzetten van de examencommissies, zowel inhoudelijk als bestuurlijk. Ook ondersteunt het examencommissies in hun functioneren. Lees meer en bestel