Bijeenkomst

Praktijkgericht onderzoek gaat door! - SIA-congres 2020

Op 19 november komt het SIA-congres live vanuit TivoliVredenburg. Je kunt het congres online volgen. Een dag vol inspirerende sessies en ontmoetingen waarin alles draait om praktijkgericht onderzoek.

In uitdagende omstandigheden weten juist praktijkgericht onderzoekers kansen te pakken door onderzoek en innovatie in en met de praktijk. Het thema van het congres is daarom: Praktijkgericht onderzoek gaat door!

Online programma
Het SIA-congres is vanaf 11.00 tot 15.30 uur live te volgen. Tijdens het congres is er in het plenaire gedeelte volop aandacht voor allerlei actuele thema's rondom praktijkgericht onderzoek. Daarnaast gaan de deelnemers in gesprek met onderzoekers en bestuurders over hoe zij invulling geven aan het thema Praktijkgericht onderzoek gaat door!

Deelsessies
Er zijn verschillende deelsessies te volgen over actuele onderwerpen binnen de wereld van praktijkgericht onderzoek. Onderwerpen die hier bijvoorbeeld aan bod komen zijn: carrièreperspectief voor onderzoekers, AI, Open Science en meer.

RAAK-award
Natuurlijk wordt ook dit jaar weer de RAAK-award uitgereikt. Ook van deze online uitreiking zal, net als bij de 'live' versie tijdens andere jaren, een verrassend en feestelijk moment zijn.

Kortom, een dag waarop alles draait om praktijkgericht onderzoek, vol actualiteit, interessante sessies, ontmoetingen en verrassingen. Het volledige programma volgt binnenkort. Houd hiervoor deze website in de gaten.

Vraag?
Heb je een vraag over het congres? Neem dan contact op met:
Marianne Kroon, Communicatieadviseur Regieorgaan SIA, 06 - 51 31 89 77, e-mail.