Bijeenkomst

Masters van de toekomst - Landelijke masterconferentie 2020

"Wij leiden mensen op voor beroepen die nu nog niet bestaan”. Deze uitspraak hoor je vaker in hogeschoolland. Wat betekent dat voor de Master van de toekomst, wat voor opleiding heeft die nodig? Kom op 26 maart 2020 naar Groningen en denk mee in verschillende creatieve sessies over wat de arbeidsmarkt vraagt van het masteronderwijs van de toekomst!

Het programma voor de jubileumeditie van de landelijke Masterconferentie is zo goed als rond! Met het thema Master(s) van de toekomst richten we ons op de toekomst door middel van inspiratiesessies en challenges, met vertegenwoordigers en deskundigen vanuit alle domeinen van het hbo. In dit overzicht ziet u welke sprekers en gespreksleiders aanwezig zullen zijn voor interessante gesprekken.

Koppelarrangement: Workshop Futures Literacy, vrijdag 27 maart 2020
Belangstellenden kunnen op vrijdag 27 maart 2020 deelnemen aan een workshop Futures Literacy. Futures Literacy, ontwikkeld binnen UNESCO, is een mogelijkheid die inzichten biedt in hoe we onvoorziene uitdagingen aanpakken door de toekomst te gebruiken om het heden te innoveren. Deelname aan deze workshop kost € 200,-.
Er zijn nog plaatsen vrij voor de workshop. Aanmelden kan tegelijk met aanmelden voor de masterconferentie.

Deelname aan de masterconferentie is kostenloos, u kunt zich hier aanmelden.

Contact
Voor meer informatie over het programma of voor vragen over uw aanmelding neemt u via e-mail contact op met de organisatie.

Aansluiting op agenda's Vereniging Hogescholen en ministerie van OCW
Met dit thema sluiten de organisatoren naadloos aan op de Strategische agenda hoger onderwijs en onderzoek: 'Professionals voor morgen, de strategische agenda 2019-2023' van de Vereniging Hogescholen, en op 'Houdbaar voor de toekomst' van het Ministerie van OCW.