Bijeenkomst

Derde regionale Flex your Future conferentie

Ben jij als onderwijsprofessional betrokken bij de ontwikkeling van flexibel onderwijs? In de derde regionale Flex your Future conferentie staat het thema Partners in Opleiden centraal. De subthema's zijn: Werkplekleren in de praktijk (showcases), Examencommissie: Flex-vraagstukken, Studentsucces, Onderwijslogistiek, en Student Coaching.

Het partnerschap dat student, werkveld en opleiding met elkaar verbindt zorgt voor de optimale doorontwikkeling van het flexibiliseren van onderwijs. Kom langs op 26 maart!

Dit event wordt georganiseerd in samenwerking met zes hogescholen in Noordoost-Nederland: Christelijke Hogeschool Ede, Hanzehogeschool Groningen,
Hogeschool Windesheim, Hogeschool Saxion, NHL Stenden Hogeschool, HAN university of applied sciences plus de Nederlandse Fotovakschool.

Ook is er een nauwe samenwerking met de Vereniging Hogescholen en het werkveld. Donderdag 26 maart 2020 kun je je bij Flex Your Future onderdompelen in thema's rondom flexibel onderwijs. Vanuit verschillende betrokken partners ervaar je de bijdrage aan het ontwikkelproces van de student. Studenten, werkgevers en docenten komen aan het woord tijdens een sofa-gesprek gevolgd door twee rondes break-out sessies.

Lees meer en aanmelden