#Futureproof: het hbo klaar voor de toekomst - 9 mei 2019

Naar het jaarcongres? Download de congresapp

Banner jaarcongres nieuwsbrief

Donderdag 9 mei aanstaande organiseert de Verenging Hogescholen haar jaarcongres in 1931 Congrescentrum, Den Bosch. U heeft zich ook aangemeld? Om 9.00 uur staat de koffie klaar, om 9.45 uur start het programma. Wij raden u aan op tijd te komen, want we verwachten 1.000 deelnemers.

Congresapp
Het is de bedoeling dat u vooraf uw programma samenstelt op de congresapp. Bij aanmelding heeft u een e-mailbericht gekregen van netwerkapp met daarin de inlogcode voor deze congresapp. Als u die nog niet geïnstalleerd heeft, raden wij u aan dat zo snel mogelijk te doen. Op de app kunt u zich aanmelden voor de deelsessie van uw keuze. Als deze vol is, is inschrijven niet meer mogelijk.

Indien u dit bericht niet kunt vinden, adviseren wij u om uw spambox te controleren en anders nog even contact op te nemen met de Vereniging Hogescholen, evenementen@vereniginghogescholen.nl .

Tip: neem ook uw oplader en/of accu mee. Dan weet u zeker dat u het programma via uw mobiel altijd bij de hand heeft.