Meer dan 25 workshops met ruim 40 presentatoren op jaarcongres Vereniging Hogescholen - 9 april 2020

Update 16 maart 2020

Inmiddels is duidelijk dat er tot en met 6 april aanstaande geen onderwijs meer plaatsvindt op locaties van hogescholen en universiteiten. Daarnaast zijn ook grote evenementen met meer dan 100 personen verboden. Dit betekent dat het jaarcongres georganiseerd door de Vereniging Hogescholen op donderdag 9 april 2020 helaas niet zal plaatsvinden.

Wij hebben inmiddels een nieuwe datum vastgelegd: woensdag 25 november 2020, in Congrescentrum 1931, Den Bosch. Wij hopen dat het jaarcongres 'Helden van het HBO' dan alsnog kan plaatsvinden. Reserveer deze datum in uw agenda en volg de website van de Vereniging Hogescholen voor meer informatie en aanmelding voor het jaarcongres.

'Helden van het hbo', onder die titel organiseert de Vereniging Hogescholen op 9 april a.s. het jaarcongres. Met in de middag meer dan 25 workshops en masterclasses verzorgd door ruim 40 presentatoren van 11 hogescholen, de Vereniging Hogescholen, Hobéon, ROA Universiteit Maastricht, andere organisaties en sponsoren.

De inhoud van de workshops en masterclasses is gegroepeerd rondom vijf tracks, klik op de link voor een uitgebreide toelichting:

Dirk Megens spreker jaarcongres Vereniging Hogescholen - 9 april 2020

Update 16 maart 2020: dit congres is verplaatst naar 25 november 2020 - De Vereniging Hogescholen organiseert op 9 april 2020 het jaarcongres 'Helden van het hbo'. Locatie is 1931 Congrescentrum ‘s-Hertogenbosch. Nederland drijft op de kennis, de kunde en de praktische inzichten van topmensen die zijn opgeleid door het hoger beroepsonderwijs. Met de poten in de klei en tegelijkertijd aan tafel bij de hoogste bazen slaan de prachttalenten die van onze hogescholen komen een brug tussen theorie en praktijk. Helden van het hbo kom je overal tegen en tijdens dit jaarcongres staan ze centraal. Op het jaarcongres tonen wij onze trots op de mensen van het hbo.

Vivianne Bendermacher spreker jaarcongres Vereniging Hogescholen - 9 april 2020

Ahmed Marcouch spreker jaarcongres Vereniging Hogescholen - 9 april 2020