Jaarcongres Vereniging Hogescholen 2018 in woord en beeld

2018 04 18 mg 7455 rechthoek

Op donderdag 19 april 2018 vond - voor de veertiende keer - het jaarcongres van de Vereniging Hogescholen plaats. Het congres werd deze keer in Den Bosch georganiseerd, in 1931 Congrescentrum Den Bosch. De titel van het jaarcongres was: ‘Meer waarde met hbo’. Een verslag in woord en beeld.

Aftermovie

De presentaties vindt u op deze pagina terug.

Beeldverslag

Jaarcongres Vereniging Hogescholen 19 april 2018

Storify

Opleiden van hbo-professionals voor toekomstige beroepen en markten

Op donderdag 19 april a.s. organiseert de Vereniging Hogescholen voor de veertiende keer haar jaarcongres met als thema: ‘Meer waarde met hbo’. Het congres vindt plaats in Congrescentrum 1931 in Den Bosch. Op deze dag kunt u ervaren wat de meerwaarde van het hbo inhoudt, wisselt u in parallelsessies aan de hand van onderwerpen uit onderwijs en onderzoek daarover van gedachten, en bezoekt u de inspiratiemarkt om die meerwaarde te beleven.

Overzicht presentaties en demonstraties inspiratiesessies - Jaarcongres Vereniging Hogescholen

Op donderdag 19 april a.s. organiseert de Vereniging Hogescholen voor de veertiende keer haar jaarcongres met als thema: ‘Meer waarde met hbo’. Een van de onderdelen is de inspiratiemarkt met 21 organisaties, zoals hogescholen, onderzoeksinstituten en bedrijven. Zij gaan er met u in gesprek over bijvoorbeeld de flexibilsiering, hbo-docent worden, Virtual Reality en presenteren, diversiteit, verpleegkundig onderzoek, versterken impact van onderzoek, waterstof in de energietransitie, autonome voertuigen, elektrische fietsen, verduurzaming in de Agro&Food, toekomstig bestendig maken van dorpen en wijken op het gebied van wonen, welzijn en zorg.

Heb jij het in je om hbo-docent te worden? - Jaarcongres Vereniging Hogescholen

Op donderdag 19 april a.s. organiseert de Vereniging Hogescholen voor de veertiende keer haar jaarcongres met als thema: ‘Meer waarde met hbo’. Een van de onderdelen is de inspiratiemarkt. Hogescholen, bedrijven en andere partijen gaan er graag met u in gesprek. Bijvoorbeeld over de vraag: Heb jij het in je om hbo-docent te worden?