Bijeenkomst

Training leden examencommissies hogescholen – 13 en 14 september en 9 november 2017

Training rechthoek

De Vereniging Hogescholen organiseert in het najaar van 2017 voor de dertiende keer de hooggewaardeerde training voor leden van examencommissies van hogescholen. Centraal staan de onderwerpen juridische deskundigheidsbevordering (door Philip Coté), toetsdeskundigheid (door Evelyn van de Veen), en dilemmatraining (door Frans de Vijlder).

Data en adressen
De training vindt plaats op woensdag en donderdag 13 en 14 september 2017  (start: woensdag 15.00 uur tot 17.00 uur op donderdag, inclusief overnachting in 1-persoonskamer), en op donderdag 9 november 2017 (van 10.00 - 16.00 uur). De eerste twee dagen van de training vinden plaats in Conferentieoord Mennorode, Apeldoornseweg 185, 8075 RJ Elspeet. De derde trainingsdag is in Congres- en Vergadercentrum Domstad in Utrecht.

Deelnamekosten
De kosten van deze driedaagse training bedragen € 950,-.  De aanmeldingen worden behandeld in volgorde van binnenkomst. Eventueel wordt een wachtlijst gehanteerd. Maar wacht niet te lang, want vol = vol!

Deze training is afgelopen.