Bijeenkomst

Bijeenkomst over Internationalisering in het hoger onderwijs

Internationaal 1

Wat hebben Nederlandse studenten aan buitenlandse studenten in de collegezaal? Hoe stimuleren we meer Nederlandse studenten om in het buitenland te gaan studeren? In hoeverre zijn internationale vaardigheden belangrijk voor werkgevers en wanneer gebruiken we het Nederlands en/of het Engels als taal voor de opleidingen? Over deze vragen - en nog veel meer – willen we in gesprek met studenten, beleidsmakers, politici en bestuurders: met u.

De Vereniging Hogescholen en de Vereniging van Universiteiten hebben samen een internationaliseringsagenda opgesteld, deze agenda wordt op 16 mei toegelicht en bediscussieerd.

• 16.30 uur: Inloop
  • 17.00 uur: Discussierondes over thema's uit de internationaliseringsagenda: Inclusief internationaliseren, Internationale vaardigheden, Aantrekken en binden van internationaal talent en Balans in mobiliteit
  • 18.15 uur: Netwerkborrel

Café Dudok, Hofweg 1A, 2511 AA Den Haag

Aanmelden
Deze bijeenkomst is vol. U kunt een email sturen indien u op de wachtlijst wilt, mocht er iemand afzeggen dan zullen wij u hierover berichten.