'De opmars van de Dutch Professional, powered bij HBO' - filmpje

Op donderdag 5 november 2015 vond bij theater Diligentia de jubileumbijeenkomst van de Vereniging Hogescholen plaats ter gelegenheid van 40 jaar krachtenbundeling. De bijeenkomst was een mix van toptalent van hogescholen (muziek, dans, cabaret en hospitality) en sprekers (Minister President Mark Rutte, Minister Jet Bussemaker, oud student van de kunstacademie Daan Roosegaarde en voorzitter van de Vereniging Hogescholen Thom de Graaf). Onder de ruim 400 aanwezigen waren naast oud-voorzitters van de vereniging, oud-bewindslieden van OCW, bestuurders en beleidsmakers ook veel docenten en studenten vertegenwoordigd.

Ter gelegenheid van deze feestelijke bijeenkomst is ook dit korte filmpje samengesteld over de geschiedenis van het hbo: 'De opmars van de Dutch Professional, powered bij HBO'.